Niclas har vunnit en guldbagge

"- Jag har fått världens finaste guldbagge", säger Niclas Wahlgren till tv4.se
om sin och Laila Bagges relation.

I början av Let´s Dance fick Morgan "Mojje" Johansson en hjärtinfarkt och tvingades lämna programmet. Då fick kollegan Niclas Wahlgren hoppa in och ta hans dansplats. Och där igenom kom kärlek på köpet.
Enligt tv4.se är Niclas Wahlgren och Laila Bagge nu ett par.

De är båda väldigt hemlighetsfulla skriver aftonbladet. 
Men i en interjuv säger Niclas att det inte är någon hemlighet och att de tycker väldigt mycket om varandra, men han vill inte gå in på några detaljer.
Det behöver han inte heller!


Passar de inte väldigt bra ihop? Gulligt par tycker jag!   Foto: stureplan.se

Jag tycker det är rolig att dem har hittat varandra och jag hoppas dem trivs ihop.

KRAM


Kommentarer
Postat av: korven

hrm, det beror på vad du vil ha :) Har tagit emot beställningar förut, men då fick jag bara lite grundläggande idéer och så fick jag bestämma det mesta utifrån det :D

2009-03-12 @ 15:05:56
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0