Oscar & Potter

Ja, det är sant! Jag har fått "Potter-feber". Allt började med att jag fick influensan och blev tvungen att ligga still några dagar. Vilket ledde till att jag såg alla Harry Potter filmerna (de 5 som finns ute).
Och nu.. har jag börjat drömma om honom, Harry Potter! Och jag måste få veta fortsättningen på filmerna. Så nu har jag börjat läsa de två sista böckerna.
Sjätte boken är jätte bra, men lite seg i mitten.. Hoppas den sjunde och sista boken slutar bra.

Såg någon Oscarsgalan? Det gjorde inte jag.
Så om det är någon mer som missade den, så finns resultatet här!

HÄR ÄR VINNARNA:
Bästa film: Slumdog Millionaire
Bästa regi: Danny Boyle
Bästa manliga biroll: Heath Ledger
Bästa kvinnliga biroll: Penélope Cruz
Bästa manliga huvudroll: Sean Penn
Bästa kvinnliga huudroll: Kate Winslet
Bästa originalmanus: Milk
Bästa manus efter förlaga: Slumdog Millionaire
Bästa animerade film: Wall-E
Bästa icke-engelskspråkiga film: Yojiro Takita


Den bästa skådisen genom tiderna- Heath Ledger.


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0