Har någon sagt att du e underbar, just idag?

"Att du har nått som ingen annan har..."

Idag har vart en sådan dag man vill både glömma och minnas.
Jag fick äntligen träffa min pojkvän efter en hel veckas väntande.
Och så har jag haft min första biologi lektion. Seg lärare, men rolig kurs. Biologi e roligt!
Funderar på att bli ngt inom biologi.. Kan man se det framför sig,
jag som biolog???

Satt på tradera och spanade lite, (ni vet auktionssajten på nätet) så fick jag syn på en just sådan mobil jag vill ha..
En rosa Samsung touchwiz! <3
Alltså, den e så snygg! Skulle passa utmärkt till mig, eller hur.
Så jag la ett bud i sista sekunden, men.. *snyft* så fick jag den inte! Typiskt!
Får väl köpa en helt ny då.. när jag får lite extra pengar..




Men jag har varit nyttig idag. ( Nyttig, för att de är fredag..) Bara köpt lågkalorichips och naturgodis! Bra va! =)


puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0