Flyttlådor

Nu är det dags igen, att leva med massa flyttlådor runt omrking sig..

Kan inte påstå att det är så värst roligt.. Men det är ju bara några veckor kvar nu, eller rättare sagt 2 veckor och 3 dagar innan de bär av mot den nya lägenheten. Jippi! :)

Kan bara inte förstå hur tiden kan gå så fort..? :S Ca 3 veckor kvar till tentan och sedan börja en ny kurs. 
Det känns som om de var igår vi började med den kursen jag går nu.

Hur ska man få tiden att räcka till, några förslag?

Man går i skolan och pluggar en stor del av dagen sen när man väl kommer hem ska det antingen packas saker eller laga mat. Inte konstigt att dagarna går så fort..

Känner mig jätte dum ibland när jag har glömt att höra av mig till min familj och mina vänner.. Hoppas alla förstår varför! <3

Så nu ska jag fortsätta plugga vidare, har en inlämningsuppgift omn migration tills på fredag.
Håll tummarna!

FULLT ÖS, MEDVETSLÖS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0