Royal

I ett hav med flyttlådor och mycket har jag kvar att packa. Men jag har valt att ta en paus ifrån packandet
och surfar runt och drömmer mig bort hur jag ska inreda den nya lägenheten :)

Jag har bestämt mig för att den ska gå i 50-, 60- och 70-tals stil. Det kommer alltså bli lite teakmöbler
 och starka färger m.m. Som t exljuslyktorna royal krona.

Åh vill ha! :) <3




Sedan letar jag efter en skänk/sidebord i lite mörkare teak som inte går vara högre än 80 cm och inte bredare än 120 cm.
Om ni ser en, höra gärna av er!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh! SÅ FINT! Blir riktigt spännande att se hur ni kommer inreda! :) Bilder tack!! KRAAAM!

2011-02-19 @ 11:23:01
URL: http://maariiaas.blogspot.com
Postat av: Maria

Oj, mitt namn försvann på kommentaren. Det är alltså jag som är här i din blogg och kluddar, haha!

2011-02-19 @ 11:23:46
URL: http://maariiaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0