Plugg till 100 %

Nu gäller det, bära eller brista!

Jag har kommit in på socionomprogrammet i Växjö och ska nu lämna min trygga vardag med fast inkomst mot något jag inte vet hur det kommer att slut. Har fortfarande 6 arbetsdagar och jobba men sen, sen är jag student till 100 %.

Men ibland måste man ta klivet ut, utan att veta vart man ska. Lite spännande också :)

Så från och med nu kommer jag blogga lite om "livet som student".

Nu ska jag med tåget, muntlig redovisning idag och det är BARA andra dagen.. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så himla kul att det ordnat sig med allting (vilket vi ju i och för sig visste att det skulle göra!!) :) Kommer sakna dig något ofantligt ska du veta, men kommer att följa din blogg och dina nya äventyr! Så se till att uppdatera dig! ;) KRAAAAAM vännen!

2011-01-21 @ 09:56:30
URL: http://maariiaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0